Direktlänk till inlägg 29 april 2009

Solen , värmen

Av Sandra - 29 april 2009 16:27

Vilket underbart väder det har varit idag . Satte mig på balkongen i morse , drack kaffe och läste lite skvaller . Helt underbart ! Det är synd att man inte har uteplats eller en trägård . Då skulle jag ha tillbringat hela dagen där :) Men ska väll börja plantera på balkongen någon dag . Måste köpa lite blommor , krukor och jord först bara . Skönt att få några timmar att gå i solen . Nu ska jag väll äta nått och åka ut till Bredsand till Linda :) Det är ju Grey´s ikväll , jippi . Skönt att den här traditionen fortfarande lever kvar . Det var ju ett bra tag sedan vi börja med att träffas varje onsdag :) Det är skönt att ha en dag när man vet att man träffas .


Mamma jag älskar dig över allt !!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 28 maj 2011 01:27

Jag längtar så mycket tills imorgon! Anders jobbar sista natten inatt och imorgon bitti när han slutar så kliver han på sin semester:) Så nu ska jag få ha han hemma på nätterna :) Jag hatar att sova själv! Kommer inte riktigt till ro när han är på jo...

Av Sandra - 25 maj 2011 05:17

Vaknade nu när älskling åkte på jobbet. Vet inte om jag ska försöka somna om eller kliva upp nu och fixa lite kaffe. Det är fruktansvärt tidigt och dagen kommer bli jäkligt lång om den ska börja redan nu. Längtar till älskling slutar jobba och kommer...

Av Sandra - 18 maj 2011 01:03

Ja nu var det ett tags edan man satt här och skrev igen. Jag känner inte att jag har samma tid att sitta vid bloggen längre, synd men sant.  Det har som sagt hänt en massa saker sedan sist och jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Jag har avslutat...

Av Sandra - 18 februari 2011 15:30

Ikväll är det dags att se Sundsvall ta emot Rögle igen. Det ska bli riktigt roligt att se dom mötas igen. Min kusins pojkvän spelar i Rögle så vi ska träffas efter matchen och säga hej. Det är inte så ofta man träffar varken han eller kusin nu när do...

Av Sandra - 17 februari 2011 23:45

Har sett en så vidrig film idag..I spit on your grave heter den. Det är det absolut vidrigaste jag har sett i filmväg och då har jag sett det mesta. Man måste vara ganska sjuk för att göra ett sådant manus till en film! Filmen var så rå att jag mådde...

Ovido - Quiz & Flashcards