Alla inlägg under oktober 2010

Av Sandra - 4 oktober 2010 00:01

Usch va jag hatar att vara sjuk. Man blir helt slut och det känns som man blivit överkörd av en lastbil eller liknande. Om bara febern skulle kunna försvinna så skulle man vara lite piggare iaf.

I fredags var vi till Andersjön och hälsade på älsklingens kusin som hade sin husvagn där. Det var jätte mysigt. Men jag tror att det var där febern kom. Det är inte så varmt på kvällarna längre. Jag hade underställ, mjukisbyxor,en tjock tröja och mössa och höll andå på att frysa ihjäl. På kvällen när vi kom hem hade man så klart feber.

Så resten av helgen har man packat lite flyttkartonger inför flytten 1 nov och sedan legat under täcket med näsdukar,dricka och godis och kollat på Gossip Girls s 3. Finns inget bättre än att se massa serier när man är sjuk:) Imorgon tänker jag fortsätta ligga under täcket i soffan och kolla. Men imorgon får jag tyvärr ligga här själv eftersom älskling jobbar.

Han har varit så gullig och tagit hand om mig i helgen...skulle aldrig klara mig utan honom!

Ska nog gå och krypa ner i sängen brevid honom och försöka sova bort feber och allt snorande innan jag ser ut som rudolf med röda mulen :( Är inte långt borta

Ovido - Quiz & Flashcards