Alla inlägg under december 2008

Av Sandra - 15 december 2008 15:57

Nu har man klippt sig och håller på att färga håret , skönt ! Eller om sanningen ska fram så är det Erika som har klipt mig och färgat håret :) Det är min privata frisör det ;) Imorgon ska man ner på polisstationen och fixa passet ! Det börjar bli dags för det eftersom det snart är dags för avresa till varmare trakter ! Sol , bad , drinkar och bara mys är det jag ska göra under mina 2 veckor i solen !


Nä undra vad man ska hitta på ikväll då? Nån som har nått förslag att komma med ? Börjar känna mig lite uttråkad och rastlös nu . Det är så tråkigt att vara arbetslös och inte ha nått att göra , blää . Nä nu är det dags att tvätta bort färgen snart och äta mat med Erika .

Av Sandra - 13 december 2008 22:59

Ja då var det lucia då :) Det varett tag sedan jag skrev och det beror på att datorn har gått sönder :( Jag måste säga att man känner sig handikappad utan den ! Men har börjat spara pengar till att kunna köpa en ny snart .

Idag har jag varit med Anders och Nordin och varit hemma hos Anders och bakat lussebullar och ryttarkaka , mums mums . Det vart mycket gott ! Sedan gjorde vi mat och kollade på Hostel 1 & 2 . Kan inte säga att jag tycker att det är höjdarfilmer , men jävligt brutala är dom iaf . Nä nu är det dags att gå till bussen och åka hem till katterna :)

Ovido - Quiz & Flashcards