Alla inlägg under maj 2011

Av Sandra - 28 maj 2011 01:27

Jag längtar så mycket tills imorgon! Anders jobbar sista natten inatt och imorgon bitti när han slutar så kliver han på sin semester:) Så nu ska jag få ha han hemma på nätterna :) Jag hatar att sova själv! Kommer inte riktigt till ro när han är på jobbet. Men det blir väll bättre när man börjar komma in i att han jobbar natt.


Det händer inte så mycket i mitt liv just nu så det finns inte så mycket att skriva nu för tiden. Allt flyter på och jag pysslar mest på ute på gården. Det finns hur mycket som helst att göra för att vi ska få det som vi vill ha det. Gubben som bodde här innan måste ha älskat buskar! Jag tycker också om buskar om dom är fin och lever. Men det är en massa buskar som ser rent ut sagt för jävliga ut och halvt om halvt lever. Vi har även ett äppelträd på tomten som vi tyvärr måste ta bort:( Råtterna  har ätit på det i vinter så det har dött.  Så det finns en massa saker som ska göras nu när Anders har semester :)


Nu är det dags att bädda rent i sängen,dricka upp mitt tee och gå och krypa ner i sängen..Natti natii

Av Sandra - 25 maj 2011 05:17

Vaknade nu när älskling åkte på jobbet. Vet inte om jag ska försöka somna om eller kliva upp nu och fixa lite kaffe. Det är fruktansvärt tidigt och dagen kommer bli jäkligt lång om den ska börja redan nu. Längtar till älskling slutar jobba och kommer hem. Han skulle köpa med sig indisk mat från mitt favorit ställe, mums mums:) Nä tror jag skjuter upp kaffet till senare och lägger igen dom små i några timmar till. Natti natti

Av Sandra - 18 maj 2011 01:03

Ja nu var det ett tags edan man satt här och skrev igen. Jag känner inte att jag har samma tid att sitta vid bloggen längre, synd men sant.  Det har som sagt hänt en massa saker sedan sist och jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Jag har avslutat både psykologi A och B och det gick bra. Det var mycket lärorika kurser, samtidigt som jag tyckte att dom var rätt jobbig då jag läste dom på distans och inte hade någon att bolla ideer och tankar med runt kurserna.  Men det gick till slut.

 

Jag har behövt tagit bort min katt Felix och det var tungt. Jag hade haft honom i 7 år och han hade en sån fin personlighet. Var man ledsen eller ensam så hoppade han upp i soffan och la sig brevid och kollade på en med sina stora fina ögon. Saknaden är så stor. R.I.P Felix

 

Jag läser sista kursen nu inför sommaren och sommarlovet. Det är socialt behandlingsarbete, det är en mycket lärorik kurs som handlar om socialtjänsten,fängelse, frivården och missbruk av olika slag. Vi rekommendera er att läsa den.

 

Det har hänt mer saker sedan sist, men det är saker jag inte vill eller orkar skriva här..

 

Nu är det dags för sängen så man orkar upp imorgon natti natti

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards