Alla inlägg under december 2009

Av Sandra - 24 december 2009 11:02

Vill önska alla som läser detta en God Jul och värme i natten :)

 

Mamma jag älskar dig . Känns tråkigt att du måste fira din Jul på sjukhus , men vi ska klara det här !

Av Sandra - 10 december 2009 00:01

Nu är det en sådan dag när tankarna snurrar i huvudet och jag känner mig bara tom/förvirrad . Jag hatar när det blir såhär , allt känns så konstigt . När ska tankarna lägga sig på is ett tag och låta mig få känna lycka ? Jag håller på att tappa fotfästet, det förflutna kommer ikapp mig och tiden rinner bara iväg . Kan ingen stoppa tiden och låta dig finnas hos mig föralltid ?! Låta dig bli frisk och leva ett underbart liv ?

 

Styrka : Vad är det egentligen ? Jag har alltid trott att jag varit stark som har tagit mig igenom livets hinder såhär långt . Men nu har allt kommit ikapp och jag inser att jag inte varit stark utan tagit omvägar runt allt . Bland det svåraste som kan hända är på väg att inträffa och denna gång finns det inga omvägar . Jag vill kunna vara stark , kunna kämpa för att göra det lättare för dig mamma . Men varje gång jag pratar med dig eller träffar dig , vill jag bara krypa upp i din famn och gråta . Jag vill inte att du ska lämna mig , inte en på flera år . Jag behöver dig !

 

Jag vill slippa tänka , bara för några dagar !!

 

Ovido - Quiz & Flashcards