Alla inlägg under april 2010

Av Sandra - 22 april 2010 15:10

Sitter på skolan och väntar på att anders ska hämta mig. Var ju så duktig så jag glömde plånboken hos Linda igår:( Tur att pappa kunde köra hit mig och Anders hämta mig när han slutat. Men helst av allt skulle jag vilja åka hem nu och bara lägga mig i ett bad och släppa tankarna ett tag. Känt mig nedstämd och haft ångest. Varför ska det alltid hända nått som gör att man ska behöva må såhär? Kan inte människor i ens omgivning tänka innan dom handlar så skulle det kännas mycket bättre.

Jag vet inte om jag är mest ledsen eller arg!? Små saker kan förstöra så mycket! Men jag har bestämt mig för att släppa det och se när det den människan vaknar.

 

Igår var det ju onsdag iaf och vi var hos Linda:) Det är så mysigt med onsdagarna när man får träffa alla och släppa allt för några timmar. Igår var det inge grey´s eftersom slutspelet sänds på 5an. Men vi såg en verklighets baserad skräckfilm...den satte sina spår:) Men den var bra!

Linda hade bakat en jätte god kaka som jag måste se till att få receptet på!

 

Nu får man väll sätta sig på facebook så tiden går lite fortare tills jag får åka hem

 

Av Sandra - 21 april 2010 10:05

Vilken underbar morgon.Synd bara att det klias och svider i ögon.Man blir så less och på lite dåligt humör.Men det är på morgonen det är värst.Men annars så är den här dagen underbar!Ska lägga mig och läsa om borderline,schitzofreni,manodep,lobotomi och ECT.Det är intressant men vilka hemska diagnoser!Så jag har det jag gör idag:)

Ikväll är det träff med tjejerna igen:)Man längtar lika mycket varje gång.Ikväll är det inge Grey´s pga att hockeyn går på 5an, men vi ska träffas och dricka kaffe och snacka lite skit iaf.

Nä nu är det dags att dränka tankarna i skoluppgifter!


Ha en bra dag

Av Sandra - 15 april 2010 08:02

Usch den här morgonen började inge bra.. Har nästan inte kunnat sova nått inatt pga allergin och Anders väckte mig i morse. Börjar bli lite less på det här. Jag gör allt när han är på jobbet och jag får ingen uppskattning, känns som han tar för givet att jag ska göra det. Tycker inte om att bli tagen för givet!

Hatar vgårdcentralen också idag! Ringde dit i morse och ville ha hjälp med pollen och jag får inte komma dit förän på torsdag :O Det är en vecka dit. Men varför blir man egentligen förvånad? Man ska inte ha något med vårdcentralen att göra helt enkelt.

Snälla kan någonting gå bra idag!

 

Saga och Cira är på amnis idag och jag hoppas att det går bra iaf! Hopopas dom trivs och har det bra så vi kan ha dom där när vi åker till Grekland i maj.

 

Nu ska jag dricka kaffe och göra mig klar för en lunch på stan med några klasskompisar:)

Av Sandra - 11 april 2010 11:20

Va underbart det är att vakna till solen och inte ett moln:) Jag skulle göra läxor idag, men har ingen lust att sitta inne. Men jag kom ju på att man kan ju ta med arbetet ut och göra det där haha. Man kan inte sitta inne när det för en gångs skull är sol och varmt. Ska dricka kaffe och så blir det att åka till Älsklings morbror och sitta i solen medans det ska bytas däck och tvättas bilar:)

 

Ha det bra i det underbara vädret!

Av Sandra - 4 april 2010 23:11

Är då uppe i norrland hos mamma och hälsar på. Har varit lungt under hela påsken,varit med mamma och mormor. Nu sitter jag i soffan och kollar på Law and order och skriver lite. Det var så länge sedan sist och tänkte att det var dags att skriva. Jag glömmer bort den här sidan, dåligt av mig. Men jag ska försöka bli bättre nu när det inte är så mycket med skolan och allt annat.

 

Är jätte glad, fick jobb på kubal i sommar :) Ska bli skönt att komma tillbaka till min smutsiga och varma arbetsplats. Tråkigt att det är andra jag jobbar med och att schemat ser lite annorlunda ut. Men vi är lediga mer och det är ju aldrig fel :)

 

Nu ska jag fortsätta kolla på tv och sean läggamig under täcket och försöka sova , mamma ska ju ha en bastu inne .

 

Hoppas alla haft en bra påsk!

Ovido - Quiz & Flashcards