Alla inlägg under september 2008

Av Sandra - 29 september 2008 09:54

God morgon ! Då var det måndag igen då . Skönt att man fick sova ut i morse . Jag var så trött igår så det vart en tidig kväll . Höll ju på att somna i Alec´s säng när vi hade fikat . Det var konstigt att jag var så trött för det hände inte mycket på jobbet igår . Vi satt nästan hela dagen för det var ju massa fel som VANLIGT ! Man blir ganska trött av att bara sitta en hel dag . Men det var skönt när det var dags att åka hem :)


Idag blir det att städa eftesom pappa , Leila och farmor kommer med tårta sedan . Men nu blir det en fika på stan med Erika . Eller vi kanske hittar på nått annat bus med ;) Skriver nått sedan ...



Av Sandra - 28 september 2008 05:30

Ja då sitter man här och ska snart åka på jobbet och jobba 13,5 timmar . Kanske inte världens roligaste dag att jobba på men jag behövde pengarna :)


Tack Anders för att jag fick ditt pass idag . Hoppas du inte är allt för bakis idag ;)

Av Sandra - 24 september 2008 23:59

Det gör så ont att du är borta ..Trots alla år som gått så blir det inte lättare . Du är så saknad !


Har varit och sett dokumentären som dom gjort om dig ikväll . Den var bra och väldigt stark .Det var så sjukt att höra och se allt . Man har svårt att förstå att det har hänt dig ! Jag fick en start på att bearbeta allt ikväll ...

Av Sandra - 23 september 2008 00:12

Vilken underbar kväll ! Var länge sedan jag hade så här roligt och skrattade så mycket ! Hoppas vi snart kan göra om det här pojkar :) Trivs så bra och det är synd att det snart är över om man inte för förlängt . Det är verkligen roligare att jobba em . Det är då man kan hitta på roliga saker och ha roligt . Imorgon är det em igen så då blir det också massa bus :)


Nä nu ska jag lägga mig och sova med ett leende på mina läppar :)


Tack Anders och Håkan för en trevlig kväll !! :)

Av Sandra - 22 september 2008 10:29

Ja då jobbade man 13,5 h igår då . det gick ganska bra förutom att vi hade stopp till 14.00 för dom vat tvungen att laga ugnen . Och när det var klart gjorden vi 25 st anoder och sedan fanns det inget att göra igen . Måste säga att det var en seg dag och timmarna gick verkligen inte fort .Johan bjöd på tårta för att han fyller år idag , GRATTIS :)  När dagen var slut så  åkte jag hem och kollade på -hem till midgård och somnade till det :) Det är konstigt att man blir mer trött av att bara sitta och inte göra nått i flera timmar . Det var skoj att jobba med ett annat skiftlag och få vara Christer för en dag :) Men mitt skiftlag är bättre haha .


Idag är det också som gäller . Ska jobba em så det var skönt att man fick sova ut idag :) Vilket underbart väder det är ute ! Solen lyser och det är varmt , jippi ! Det är underbart med höst när det är såhär . Alla vackra färger och solen . Om det alltid skulle vara såhär så fick det gärna vara höst nästan året runt :)


Nä kanske ska ta sig att göra sig klar för jobbet . Sriver nått sedan eller imorgon

...

Av Sandra - 21 september 2008 05:23

Ja då är det söndag och snart bär det av till jobbet för att jobba 13,5 h ... Men jag är ju inte bakis iaf ;)  

Av Sandra - 20 september 2008 20:42

Ja då var det slut på ledigheten då . Har långdag imorgon och kommer nog att vara ganska sliten när man kommer hem . Det var man sist och då var man inte förkyld heller . Det har varit skönt att vara ledig nu i några dagar så man har kunnat vilat och tagit det lungt . Det har inte blivit mycket gjort dom senaste dagarna . Har bara legat hemma och tagit det lungt och försökt att bli frisk . Men det är skönt att det bara är hosta och att man snorar kvar . Det är på bättringsvägen , jippi :) Det tar verkligen på kroppen när man är sjuk , usch ! Men nu är jag snart frisk och kan börja träffa kompisar igen utan att vara rädd att jag ska smitta dom :)


Imorgon ska man upp tidigt igen då . Börjar 6 och jobbar till 19.30 . Ska jobba med ett annat skiftlag med eftersom jag har bytt med Christer . Men jag ska ju jobba med Therese igen och det ska bli skönt . Nån jag känner iaf :) Det var ett tag sedan vi jobbade ihop nu . 


Åh nu är det bara några dagar kvar till Erika kommer hem från Grekland :D . Ska bli skönt när du kommer hem igen så man har nån att smsa på kvällarna !

Det ska bli så kul att se alla fina bilder som jag förstår att ni tagit och höra om allt roligt ni har gjort :)   


Nä nu är det dags att ta sig en dusch och lägga sig i sängen och kolla lite på tv innan man måste sova . Det kommer bli en lång dag imorgon :) Natti natti

Av Sandra - 18 september 2008 21:31

Ja då har man varit ledig idag . Synd bara att man är sjuk och inte kan hitta på så mycket . Men förhoppningsvis så blir man väll piggare snart . Idag har dagen bara flygit iväg eftersom jag mest har sovit för att försöka bli frisk . Men det är skönt att man kan sova så mycket när man mår såhär . Skulle bara bli rastlös om jag inte kunnat sova . Det sägs ju att man kan sova bort feber och förkylning ;) Hoppas på det ! Jag har en massa saker att göra nu innan jag börjar jobba på söndag igen . Är bara ledig på onsdag till veckan .


Nä nu ska jag bädda ner mig igen ..

Ovido - Quiz & Flashcards