Direktlänk till inlägg 16 december 2010

Ny mobil

Av Sandra - 16 december 2010 01:21

Äntligen har jag köpt en ny mobil :) HTC desire HD blev det efter mycket övervägande.Skaffade telia abonnemang också så nu byter jag nr. Samtidigt som det blir jobbigt att byta nr så kommer det bli skönt också.

 

Det är ju någon dags edan jag skrev och det beror på att jag inte är så pigg:( Snorar, hostar,fryser och svettas i omgångar. Men inte har man tid att ligga i sängen och tycka synd om sig själv:) I måndags var jag ut på birsta och handlade julblommor och massa annat "bra och ha " enligt mig själv iaf :) Men Anders var inte sur över det jag hade handlat, alltså kan det inte ha varit dåliga saker.

 

 Igår kom Annelie och Anna hit och drack kaffe och stannade på middag, riktigt gott och trevligt var det. Sedan bar det iväg till birsta igen för att köpa blommjord som jag trodde att vi hade hemma när jag var ut i måndags, men ack va fel jag hade. När jag kom hem kunde jag äntligen plantera mina fina blommor och göra små julgrupper:) Hittade även en fin julkrans på rean som jag ska få Anders att sätta upp på ytterdörren imorgon. Det kommer att vara så fint här på jul när alla kommer.  Längtar så mycket.

 

Idag när vi ändå var i birsta och köpte mobilen så sprang jag in på plantagen och köpte 2 små julenar och 2 små tomtar som jag gjorde en till julgrupp av :) Det är så roligt att plantera och göra fint hemma.

 

I helgen blir det att sätta igång med dom sista kaksorterna till jul. Har fått Anna att komma upp och hjälpa mig så jag har nån att prata med när jag står där i köket. Anders är inte så bra på där med att hålla en sällskap när man bakar så han blev mycket glad när jag sa att hans syter kommer och hjälper till och håller mig sällskap :)

 

Nä nu börjar jag få skrivkramp och ögonen känns tunga...Det är ett tecken på att det är dags att sova. Natti natti

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 28 maj 2011 01:27

Jag längtar så mycket tills imorgon! Anders jobbar sista natten inatt och imorgon bitti när han slutar så kliver han på sin semester:) Så nu ska jag få ha han hemma på nätterna :) Jag hatar att sova själv! Kommer inte riktigt till ro när han är på jo...

Av Sandra - 25 maj 2011 05:17

Vaknade nu när älskling åkte på jobbet. Vet inte om jag ska försöka somna om eller kliva upp nu och fixa lite kaffe. Det är fruktansvärt tidigt och dagen kommer bli jäkligt lång om den ska börja redan nu. Längtar till älskling slutar jobba och kommer...

Av Sandra - 18 maj 2011 01:03

Ja nu var det ett tags edan man satt här och skrev igen. Jag känner inte att jag har samma tid att sitta vid bloggen längre, synd men sant.  Det har som sagt hänt en massa saker sedan sist och jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Jag har avslutat...

Av Sandra - 18 februari 2011 15:30

Ikväll är det dags att se Sundsvall ta emot Rögle igen. Det ska bli riktigt roligt att se dom mötas igen. Min kusins pojkvän spelar i Rögle så vi ska träffas efter matchen och säga hej. Det är inte så ofta man träffar varken han eller kusin nu när do...

Av Sandra - 17 februari 2011 23:45

Har sett en så vidrig film idag..I spit on your grave heter den. Det är det absolut vidrigaste jag har sett i filmväg och då har jag sett det mesta. Man måste vara ganska sjuk för att göra ett sådant manus till en film! Filmen var så rå att jag mådde...

Ovido - Quiz & Flashcards