Direktlänk till inlägg 8 december 2010

Fullbokad helg

Av Sandra - 8 december 2010 01:16

Helgen som var nu måste ha varit den helg jag varit mest fullbokad på någonsin. Fredagen började med att min telefon var med om en liten "olycka" så nu får man använda älsklingens gamla mobil som varken kan ta emot mms på eller gå ut på internet,usch. Men är huvudet dumt får kroppen lida eller hur man nu ska förklara det. Sedan var det bara att sätta sig i bilen och åka till Umeå till Älsklingens syster och gå på spex (Teater som studenterna ordnar). Det var första gången älskling var på det och det var super roligt.Måste åka upp till våren och gå på det igen :) Efter spexet vart det mat på frasses innan det var dags att åka hem till Anna och lägga sig och sova.

 

Lördag morgon: Kliver upp lite efter sju och äter frukost och ger oss iväg till macken och hämtar släpvagn och börjar packa in Annas lägenhet i den,tur att det inte var så mycket saker och det störta pluset var att det fanns hiss. Sedan började den inte allt för roliga resan ner till Sundsvall.Det var en helvetes resa! Snörök,halt,nästan ingen rökpaus och åksjuk blev jag. väl nere i Sundsvall gick det fort att packa ur släpvagnen för det var en massa folk som hjälpte till. Sedan vart det äta mat på pizzan här i Nedansjö och hem och duscha. Sedan var det bara att sätta sig i bilen igen och åka hem till Annelie för att sedan gå till Ludde och göra mina 2 nya tatueringar:) Det tog en jälva tid och det gjorde ont som bara den att tatuera vaden,men jag är så nöjd med dom :)

 

Söndagen började med stress och mer stress. Drack kaffe och Åkte hem till Annelie för att göra mig/oss klar för "Modell för en dag" :) Det var en upplevelse... Trivdes bra där och hade roligt på samma gång. Roligt att ha fina bilder på sig själv och på mig och älskling.

 

Nä nu orkar jag inte skriva nå mer...Ska bli bättre på att skriva nu

 
 
Annelie

Annelie

8 december 2010 17:37

Åhhhh ÄNTLIGEN har hon skrivigt:) Fan vad trevligt, nu fortsätter du att uppdatera bloggen så jag kan läsa hihi

Puss på dig Gumman

http://www.rockbruden.bloggplatsen.se

Sandra

8 december 2010 20:49

Ja ska bli bättre nu :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 28 maj 2011 01:27

Jag längtar så mycket tills imorgon! Anders jobbar sista natten inatt och imorgon bitti när han slutar så kliver han på sin semester:) Så nu ska jag få ha han hemma på nätterna :) Jag hatar att sova själv! Kommer inte riktigt till ro när han är på jo...

Av Sandra - 25 maj 2011 05:17

Vaknade nu när älskling åkte på jobbet. Vet inte om jag ska försöka somna om eller kliva upp nu och fixa lite kaffe. Det är fruktansvärt tidigt och dagen kommer bli jäkligt lång om den ska börja redan nu. Längtar till älskling slutar jobba och kommer...

Av Sandra - 18 maj 2011 01:03

Ja nu var det ett tags edan man satt här och skrev igen. Jag känner inte att jag har samma tid att sitta vid bloggen längre, synd men sant.  Det har som sagt hänt en massa saker sedan sist och jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Jag har avslutat...

Av Sandra - 18 februari 2011 15:30

Ikväll är det dags att se Sundsvall ta emot Rögle igen. Det ska bli riktigt roligt att se dom mötas igen. Min kusins pojkvän spelar i Rögle så vi ska träffas efter matchen och säga hej. Det är inte så ofta man träffar varken han eller kusin nu när do...

Av Sandra - 17 februari 2011 23:45

Har sett en så vidrig film idag..I spit on your grave heter den. Det är det absolut vidrigaste jag har sett i filmväg och då har jag sett det mesta. Man måste vara ganska sjuk för att göra ett sådant manus till en film! Filmen var så rå att jag mådde...

Ovido - Quiz & Flashcards