Alla inlägg under maj 2010

Av Sandra - 28 maj 2010 19:13

Då har man kommit hem efter en vecka på Kreta(Stalos). Det har varit skönt att fått vara borta och fått tänka på sig själv,värmen och solen. Det känns som det var väldigt länge sedan man fick ta hand om sig själv och njuta lite.Bara vara helt enkelt. Hela våren har man lagt på skolan och sommaren tillbringar man på kubal och hösten blir det skolbänken igen. Jag kände att den här resan kom i rätt tid och det var helt underbart! Vi hade mulet och lite regn dom 2 sista dagarna, men det gjorde inget för det var varmt :) Har gått så mycket den här veckan så jag har så ont i fötterna, men det har det varit värt. Vi har gått efter stranden och jag kan inte förklara med ord hur underbart det varit. Åker gärna tillbaka igen!

 

Det är slutet på skolterminen och jag är snart klarat av den, jippi för mig. Ska reflektera över en rapport och så ska vi göra en lek på tisdag som handlar om våra olika sinnen. Haha det längtar jag till :)

 

Nä nu ska jag poppa loss till massa nostalgi musik innan det är dags att sova

Ovido - Quiz & Flashcards