Alla inlägg under april 2008

Av Sandra - 27 april 2008 23:24

Ja då är det söndag och man är helt slut . Var en hård dag igår med en massa lek :) Det var roligt att vara på leklandet med Lizzy . Vilken energi ungar har , blir dom aldrig trött ? På kvällen vart det lägga pärlplattor och kolla på körslaget . Skönt att Linda åkte ut ! Var på Maxi och handlade innan vi åkte hem . Linda jag hittade goda mango :D Vart en mysig käll med lek och kramas med Lizzy . Det är en unge som kan få vem som helst att smälta . Vart lite bilåkning med Db på natten . Det var ju ett minne för livet . Han körde fulla människor så man fick sig några goda skratt . Idag har det bara varit en lugnt . Bara varit hemma och umgåtts med mamma och katten . Har kollat på "Djävulen bär prada" , den var bra . Mamma tyckte den var dålig men fick ändå stå ut med den :) Nu är det dags att lägga sig och sova snart . Ska upp tidigt imorgon och gå ut och gå om det är fint väder . Natti natti

Av Sandra - 25 april 2008 21:58

Ja då var det ännu en helg då . Denna spenderar jag uppe i Luleå med mamma . Har varit här i några dagar nu och det är så skönt att bara vara :) Var ut första dagen igår sedan jag kom . Har legat i förkylning och feber :( Det var roligt att träffa vännerna igen , är så långt mellan gångerna . Satt hemma hos Ninna och drack lite cider och pratade gamla minnen och skrattade en massa . Vaknade på en uppblåsbar madrass imorse med ryggvärk som inte går att beskriva . Men efter lite hemkörd pizza ( Luleå special ) och massa coca cola så var jag glad och pigg igen . Resten av dagen har vi fördrivit på balkongen i solen :) Skönt att kunna sitta ute utan att frysa ihjäl . Det är dock Väldigt mycket snö här uppe än . Nu sitter jag hemma hos mamma och dricker kaffe och ska se på tv och lägga mig tidigt ikväll . Ska på leklandet imorgon med Ninna och Lizzy och vill vara pigg då :) Vill ju orka leka en massa när man väl får chansen hehe . Kommer nog sluta med en massa skrubbsår , blåmärken och väldigt ont i kroppen , man är ju inte ung längre ;) Natti natti

Av Sandra - 17 april 2008 10:15

Även idag släppte solen in sin värme i min lägenhet . Halv 8 var man uppe och skuttade imorse . Det är inte så vanligt att jag är uppe den tiden , vart mycket chockad över mig själv . Mycket trevlig morgon med trevliga samtal :) Ska på studiebesök på min skola den 8/5 , skönt . Hoppas över allt annat att jag kommer in !! Igår var det onsdag och vart ännu en kväll hos Erika och Niklas . Inge Grey´s eftersom det var hockey :( Men vi roade oss med annat ist . Fick ett lite tråkigt samtal av mamma igår eftermiddag :( Mormor ligger påsjukhus igen , men det hade blivit bättre närmare kvällen . Nu ska jag ta och dricka upp mitt kaffe och åka och handla sallad och luncha hemma hos Erika med henne , Linda och Emma :)

Av Sandra - 16 april 2008 12:06

Ännu en onsdag som ska passera i mitt liv :D Vaknade tidigt imorse av solen som lyste in genom fönstret . Det är helt underbart . Legat i sängen och bara myst hela förmiddagen :) Så skönt att bara ligga och kolla på tv och bara vara . Livet är så underbart nu !! Längtar så mycket till tisdag när jag ska sätta mig på flyget till mamma :) Ska bli så kul att byta miljö lite och umgås med mamma och mormor . Hoppas man inte blir sjuk bara . Börjar snora lite och det känns som att ännu en förkylning är påväg . Men jag tänker vägra :) Har verkligen inte tid att bli sjuk . Nu är det dags att göra sig klar och åka och handla och Erika . Skrivs mer sedan ..

Av Sandra - 15 april 2008 14:38

Blä va dåligt jag mår idag :( Har världens huvudvärk och mår illa . Skulle bli en soft kväll med lite vin och Yatzy igår , men slutade i en inte allt för nykter kväll :( När man mår såhär inser man att man inte ska dricka ! Vaknade även imorse till att komma på att jag skulle på möte . Inte bästa dagen att åka på möte på kan jag lova . Men det var ju bara att kliva upp trots att huvudet höll på att sprängas :´( Ska börja plugga igen iaf . Känns mycket skönt och jag känner mig redo :) Nu är det dags att lägga sig i sängen och försöka bli människa igen . skriver nog mer sedan om jag överlever  dagen

Av Sandra - 15 april 2008 00:35

I natt har det blivit massa vinmed Linda och Emma :) Ojoj nu är det dags för sängen ;) Natti natti 

Av Sandra - 11 april 2008 22:20

Ja då var det ett tag sedan man skrev då . Har inte haft så mycket att skriva och inte haft så mycket tid heller . Då var det Fredag igen då . Ännu en Fredag som har varit lugn och väldigt trevlig . Men känner ett grymt sug efter lite alkohol just nu . Tessan smsa och ville att jag skulle komma ut till Timrå och umgås . Hm får inte tag på någon som kör och har inte råd med en buss , typiskt :( Men det får väll bli att lägga sig framför tvn och invänta tröttheten och sömnen .



Gumman du vet att jag finns här om du vill prata eller bara hitta på nått <3

Av Sandra - 4 april 2008 13:23

Oj det blev inte att kliva upp i lagom tid idag . Men det är skitväder ute så det gör inte så mycket :) Idag blir det nog att städa och se en massa filmer och bara mysa ner sig i soffan . Det är verkligen sånt väder ute , kallt och grått . När kommer solen igen ? Den verkar vara långt borta . Ja kom på inatt att jag måste börja sätta mobilen på ljudlöst ! Fattar inte varför alla ska ringa mig mitt i nätterna :( Nu ska jag dricka kaffe och sedan börja städa .. Hejpa

Ovido - Quiz & Flashcards