Alla inlägg under juli 2009

Av Sandra - 26 juli 2009 23:58

Ja då har en till vecka passerat , vad tiden går fort . Känns som det nyss var början på sommaren och snart är vi i slutet av den . Känns lite tråkigt , men snart kommer alla vackra färger ute som jag älskar :) Jag vet inte vad det är med hösten som gör att jag längtar så . Kanske är det att jag och älsklingen firar 1 år , givetvis hehe . Men det är mycket annat som är charmigt med denna årstid också .


I helgen har vi varit hos Anders morbror(Kalle) och spelat kort och umgåts , Varit ute och ätit på jop´s med Anders pappa igår(super bra mat) , varit till Kalle igen och spelat kort , vart och hälsat på Anders farbror och till sist varit och köpt senceit till xbox360 idag och spelat det hela kvällen . Det är som buzz till ps :) Jätte kul var det !


Just nu sitter jag bara och längtar tills imorgon när vi får veta om vi kan åka på kryssning den 26 sep :) Jag hoppas ! Men nu ska jag nog krypa ner i sängen och sova . Natti natti


Mamma jag älskar dig !

Av Sandra - 25 juli 2009 12:24

Det är underbart att det känns bra . Jag mår bra och känner mig lycklig . Det har varit en tid när det har varit mycket och massa bråk . Men nu är det bra . Man måste kunna sätta sig ner och prata helt enkelt :)

Igår var vi hem till Mia och pratade lite om kryssningen . Hoppas verkligen att du kan ta ledigt 28 sep Mia . Ska bli så kul att åka iväg och få göra något ! Vi kommer att åka 26 sep och kommer hem morgonen den 28 sep :)

Jag hoppas och hoppas att vi ska kunna åka !

Idag kommer Anders pappa tillbaka till Sundsvall från Bredbyn . Vet inte riktigt vad som händer . Bowling kanske ?! :)

Av Sandra - 18 juli 2009 00:46

Ja det känns som det när man är arbetslös/sjukskriven . Man tappar helt tidsuppfattningen och dagarna flyter ihop . Ganska skönt att bara kunna ta det lungt under sommaren , men jag blir lätt rastlös .

Ja vad har hänt sedan sist !? Hmm jag och Anders har varit i Bredbyn med Anders pappa och syster . Spelat kort , varit på marknad , pratat och druckit lite vin . Var och tog bort stygnen i måndag och det var inte så trevligt . Jag höll på att svimma . Jag har frågat mamma och pappa hur jag kan vara så känslig mot sådana saker och dom vet inte . Jag har alltid tyckt att det har varit obehagligt med sjukhus , blod och spruter :( Det är nått jag måste jobba med , men jag vet inte riktigt hur .

Kom hem i onsdags och sedan dess har det varit ganska lungt . Var tvungen att åka till vårdcentralen idag med foten , när ska det ta slut ? Det är uppsvält och rött , blev skickad därifrån till primärjouren på centrumsvårdcentral . Fick veta att det var infektion men att dom ville avvakta . Blir det värre så skulle jag höra av mig igen . Jag hoppas verkligen att det går ner så dom slipper öppna såret ! När jag kom hem så spelade vi wii och nu så tänkte jag så omkull mig i sängen och försöka sova lite .

Imorgon ska vi ut till bergeforsen efter Nordin har tvättat och hälsa på pappa och Leila och Tommy och Mia :) Sedan på hemvägen så ska jag hoppa av hos Märta och umgås lite med henne över en flaska vin :) Ska vi jätte roligt att träffa henne , det var ett tag sedan nu . Nä nu ska jag sova natti natti  

Av Sandra - 10 juli 2009 22:02

Ja då närmar det sig till jag ska få ta bort stygnen . Hoppas det inte gör lika ont att ta bort dom som det gjorde när dom satte dit dom !

Idag har det inte hänt så mycket . Jag och älsklingen var ute i birsta och han köpte lite nya kläder . Det var efter lite tjat eftersom han inte tycker om att springa i affärer :) Men det vart mycket snyggt . Ikväll har vi bara legat i soffan och myst med film och godis .

Imorgon bär det av upp till Bredbyn :) Det ska bli skönt att komma bort från stan lite . Hoppas smhi har rätt om att det ska bli finare väder däruppe ! Finns inte så mycket att göra när det är regn .


Mamma jag är så glad att vi nu har förhoppningsvis har flera månader mer tillsammans ! Jag är så lycklig . Vi ska ta vara på den här tiden , får inte låta små bråk ta mer tid nu ! Älskar dig

Av Sandra - 7 juli 2009 23:09

Ja då ska man äta tabletter i 7 dagar , suck . Var in till jouren igår på centrums vårdcentral och fick veta att det var på väg att bli infektion i såret :( Så det var bara att kliva upp imorse och åka och hämta ut pencilin och börja äta . Men hellre det än att det blir värre i foten . Börjar bli mycket deppig av att hoppa runt på kryckor ! Det är tur att det har börjat bli lite dåligt väder . Hade varit mer deppig om det hade varit lika fint som det var i början av förra veckan . Jag vill ju vara ute och sola och bada .

Men till helgen bär det av till bredbyn trots foten . Jag måste få slippa den här lägenheten några dagar nu . Börja känna mig instängd :(


Mamma jag håller alla tummar för dig ! Du vet att jag älskar dig . Jag vet att du är stark så det kommer att gå bra !

Av Sandra - 2 juli 2009 17:50

Igår vart det förfest med mina underbara vänner . Var hemma hos Camilla i bredsand och hade det jätte bra i solen . Sedan vart det att åka in till gatufesten . Tyvärr började kvällen med att jag klev ut från en bajamaja och på en glasflaka . Érika sprang och hämta sjukvårdare och jag satt och hade chock . Jag tål nämligen inte att se blod :´( Sjukvårdarna kom och tejpa och lindade foten och jag trodde att det var bra med det . Men det forsatte bara och blöda så det slutade med akuten och sy .

Vill tacka alla underbara vänner som fans där och min älskling som körde upp mig och satt där med mig !!

Av Sandra - 1 juli 2009 10:03

Ja då har man vaknat , ätit frukost och druckit kaffe i värmen . Det är en varm och vacker dag idag med :) Nu ska jag åka ut till birsta med Anna ( Anders syster) Och kolla på lite kläder/skor tills ikväll . Ikväll blir det förfest hos Camilla , en gammal tradition :) Det ska bli riktigt roligt .

Men nu är Anna klar och vi ska åka . Syns ikväll tjejer :)

Av Sandra - 1 juli 2009 00:14

Ja mamma du är mitt allt , min andra helft . Vad ska jag göra den dagen du lämnar mig ? Det kommer känns så fruktansvärt ! Det är dig jag ringer och pratar med när nått känns jobbigt och pratar med om livets alla ting . Men jag hoppas varje dag på ett mirakel ! Jag vet att allt kan hända om man bara tror på det .


Pratade med min älskling förut , dom höll på att basta . Han har bara varit borta i 2 dagar , men jag saknar han redan ;) Han är mitt allt , han finns alltid där och nu är han ett oerhört stöd . Han är bäst ! Jag älskar dig Anders

Ovido - Quiz & Flashcards