Alla inlägg under februari 2010

Av Sandra - 7 februari 2010 21:56

Helt plötsligt är man ensam och förstår inte vad som hände!? Jag förstår inte hur DU kan ha åsikter om saker du inte vet något om , tycka saker om saker du inte vet nått om ! Jag har alltid haft en känsla av att inte räcka till för dig . Du har alltid haft det där i blicken som har gjort att jag känner mig liten . Jag kommer ihåg att jag var rädd att träffa dig när jag var liten . Du var så läskig på nått sätt . Du har alltid haft åsikter om saker . Man ska skaffa sig utbildning , skaffa sig ett jobb , försörja sig själv osv . Jag gör det nu , men du är ändå inte nöjd . Kan du någonsin bli nöjd ? Nä jag tror inte det .

Ibland funderar  jag på varför jag ens bryr mig om vad du tycker . Jag behöver ju inte det . Varför lyssna på någon som gör en illa ?

 

Jag vill inte bli sårad mer , vill inte bli trampad på , vill inte vara din slagpåse som du tar ut allt på .

 

Du har gjort mig illa nog nu ! Jag slutar bry mig om dig , du är inte värd mina tankar .... Jag hatar dig för det du gjort .. Du är egoist !!

Ovido - Quiz & Flashcards