Alla inlägg under oktober 2008

Av Sandra - 31 oktober 2008 01:51

Ja då har man hålt på att tvätta sedan kl 22 och snart är allt klart :) Skönt måste jag säga ! Usch va kallt ute det är nu , måste vara minus grader . Men det är ganska skönt också för det blir friskt i luften :) Nä nu ska jag ta och kolla lite tv innan jag måste gå till tvättstugan igen .


God natt allihopa

Av Sandra - 30 oktober 2008 21:51

Ja då har jag äntligen tagit mig i kragen och bokat tvättstugan . Jag känner mig riktigt duktig ! Det finns inget som jag hatar så mycket som att tvätta . Men det är skönt efteråt iaf . Men det är nog bara för att det är en stor tvättstuga och många kan tvätta samtidigt som jag tycker det är blää . Därför har det blivit så nu på slutet att jag valt att tvätta på nätterna för då är det väldigt sällan man träffar någon där ! Ska försöka tvätta bort så mycket som jag orkar inatt . Får se hur länge det tar :)


Nä nu kallar plikten i tvättstugan . Kanske skriver mer i natt så jag håller mig vaken ;)

Av Sandra - 30 oktober 2008 14:52

Ja då har första snö ramlat från himlen ! Det var i går kväll , jag tittade ut genom mitt vardagsrums fönstret och såg dessa vackra flingor dala från himlen . Det är så underbart med snö . Luften ute blir så frisk och allt blir så ljust efter att hösten låtit bladen från träden dala till marken . Jag och Erika åkte in till stan och där snöade det jätte stora flingor och det kändes nästan som julafton . Jag blir så glad när snön kommer . Jag tänker tillbaka till när man var liten , pappa och jag var ute och kastade snöbollar och gjorde snölykter :) Jag blir lika glad nu när snön kommer , som jag blev när jag var liten .


Igår var det ju onsdag och det innebär ju Grey´s . Vi var hemma hos Alec även denna gång :) Det var en skratt och flumm kväll igår . Jag tror att dom flesta av oss var ganska trött och hade lite överenergi samtidigt ;) Men det var en lika mysig och trevlig kväll som det alltid är . Tack tjejer !


Det var ju ett tag sedan jag skrev så jag tänkte skriva lite om vad jag har haft för mig den senaste veckan :) I söndags var jag , Erika och Alec och såg på Patrik 1,5 på bio . Det var en underbar film ! Va man fick skratta och den var mycket bra gjord . Den filmen ger jag bra betyg ! På måndag blev det lunch med Erika på stan och sedan bad vi Alec´s huvudvärk att dra åt helvete så kollade vi på "ps i love you" . Också detta var en film som jag ger mycket bra betyg . På tisdag var jag bara hemma med katterna och tog det lungt tills Erika slutade och vi åkte hem till hennes bror och umgicks ett tag . Igår (onsdag) var jag och Erika ut till birsta på dagen och skulle försöka hitta nå skor , men ikket att jag hittade nått som jag ville ha :( Sedan vart det lunch på stan med Erika , Malin och Emmy :)


Tur att man har nått att göra på dagarna nu när man är arbetslös ! Fy man blir ju rastlös för minsta lilla . Usch ! Jag måsteverkligen hitta ett jobb snart innan jag klättrar på väggarna !


Det får räcka för den här gången ..

Av Sandra - 26 oktober 2008 00:18

Ja då har man blivit förkyld igen :( Det märks att det inte har varit min vecka den här veckan . Men nu är det nya tag som gäller ! Men det är tur att man har haft vänner den här veckan så det är gått lite lättare . Har varit med Erika och Malin mest . Men fick ju träffa resten av tjejerna i onsdags när det var grey´s :) Det är roligt att vi kan träffas en dag i veckan iaf haha . Igår var det fredag och man fick pengar igen , jippi ! Var ut till birsta med Erika och Malin och sedan stannade jag på stan på hemvägen och gick runt och hittade lite nya kläder och annat som jag tyckte att jag behövde ;) När jag tyckte att jag jag var klar på stan kom Erika och hämtade mig så åkte vi hem till Malin och åt och drack lite vin :) Det var verkligen jätte trevligt att få vara i goda vänners lag . Dom gick ut sedan och jag åkte hem för jag var så trött och kände mig lite seg pga förkylningen . Måste åka in till stan i veckan och fixa ett pass så jag får åka utomlands i januari haha . Annars kan det hända att jag blir lite ledsen och att mamma blir jätte arg :)


Idag har jag bara legat och sovit nästan . Det är skönt att göra det när man mår såhär :) Var hem till Erika förut och blev bjuden på mat och pratade lite innan hon skulle duscha och åka iväg . Hoppas att ni har roligt :)


Nu är det dags att lägga sig igen och slå på en film och ta det lungt .

Av Sandra - 20 oktober 2008 12:34

Aldrig trodde jag att det skulle kännas såhär . Ja visste att det skulle kännas tungt , men aldrig att det skulle värka såhär . Du vände mig ryggen , du brydde dig inte . Vad har jag gjort för att förtjäna det här ? Du var den person som jag alltid har älskat . Det var dig som jag alltid kom till när det var nått som kändes jobbigt , när jag behövde gråta ut mot någons axel . Det var du som alltid fanns där , det var dig jag såg upp till , du var min hjälte . Vad hände med allt det ? Var det bara en fasad av lögner ? Du kommer aldrig förstå hur illa du gjorde mig när du för sista gången vände mig ryggen . Det sveket kan aldrig göras ogjort !


Jag älskade dig , men nu är det borta ! Jag kan inte älska någon som gör såhär .

Av Sandra - 9 oktober 2008 16:46

Usch jag håller på att få nackspärr :( Kan knappt vrida på nacken utan att det gör ont ! Vad har jag gjort för att förtjäna det här ? Måste nog ta ett riktigt varmt bad så kanske det släpper lite . Det gör så ont så allt som kan få det att släppa lite är bra . Kan ju smörja in med lite häst liniment också .


Nä nu ska jag kolla på en film , äta middag och mysa med katterna ...

Av Sandra - 6 oktober 2008 09:50

Ja då är det början på en ny vecka igen . Veckorna går så fort så man hinner knappt med . Men det är ganska skönt för då är det snart Januari :) Det var ett tag sedan jag skrev nu . Men det har inte hänt så mycket här . Var hem till Anders i lördags och kolla på film och umgicks . Det var mycket trevligt . Trevligt att kunna umgås med folket från jobbet fast man har slutat . Skulle ju ha börjat igen , men vdn sa nej för det finns "inga" pengar . Så nu är det dags att börja söka jobb igen :(


Nä nu orkar jag inte skriva mer . Ska lägga mig och läsa lite nu .

Av Sandra - 2 oktober 2008 22:12

Ja drömmer mig tillbaka . Lukten kom och med det samma hamnade jag där igen . Jag vill vara där igen . Det fanns jobbiga stunder men det var länge sedan jag kände den där känslan . Skratten , tårarna och saknaden kommer och jag vill tillbaka !


Snälla vrid tillbaka tiden !

Ovido - Quiz & Flashcards